Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Czy mój biznes coś zyska w chwili gdy rozpocznę program lojalnościowy dla konsumentów? Informacje dla początkujących.

Najnowsze

Profity dla konsumentów wynikające z brania udziału w programach lojalnościowych mogą być tego warte. Zwykle mają postać rabatów czy nagród. Kartę do zbierania punktów w programie lojalnościowym możemy założyć przy kasie – płacąc za zakupy, zarejestrować przez internet na stronie sklepu i uzupełniając odpowiedni formularz oraz aktywując swoje przystąpienie drogą mailową.


Programy lojalnościowe
karty lojalnościowe
Author: Robert S. Donovan
Source: http://www.flickr.com
całkiem szybko stały się popularne. A jak to wygląda od strony sklepu?
Pierwsza kwestia jest taka, czy dana firma faktycznie wymaga wprowadzenia programu lojalnościowego i jeśli tak, to co chce poprzez jego wprowadzenie zrealizować? Musimy pamiętać, że aby na tej płaszczyźnie osiągnąć zadowalające efekty, program musi być tworzony przez cały personel, na jaki składają się pracownicy poszczególnych działów przedsiębiorstwa – np. sprzedaży, księgowości, kadr, zamówień, PR i marketingu, jaki najczęściej steruje działaniami zebranego zespołu i to na nim koncentruje się holistyczna obsługa programów lojalnościowych. Oczywiście bez poparcia i bez zaangażowania zarządu o słuszności wprowadzenia programu lojalnościowego, przygotowana akcja może nie mieć sensu. Początkowo warto postawić pytanie: czy mój biznes coś zyska w chwili gdy wprowadzę programy lojalnościowe dla konsumentów? Ile wizyt jednego klienta rocznie to bezpieczne minimum, które pozwoli uruchomić program lojalnościowy przynoszący wyraźne korzyści dla przedsiębiorstwa? Warto sprawdzić: programy lojalnościowe.
karta lojalnościowa
Author: Morten Liebach
Source: http://www.flickr.com


Czy wprowadzenie kart stałego klienta w biznesie niskomarżowym się sprawdzą? Czy firma może sobie pozwolić na ruchy w zakresie programu, trzymając kciuki za zwrot z poniesionych inwestycji. Istotna sprawa jest taka, iż wartość przygotowanych nagród rzeczowych nigdy nie może przekraczać zysków generowanych przez klienta, dlatego przed rozpoczęciem prac nad programem trzeba przeprowadzić gruntowną analizę finansową w perspektywie nadchodzących kilku lat. Zasady, cele i sposoby postępowania w różnych biznesach także będą różne.
Gdy tylko obsługa programów lojalnościowych idzie dobrze, a zasady są zrozumiałe, konsumenci będą zadowoleni, program powinien dostarczać benefity obu stronom.

Czyżby ten artykuł przypadł Ci do gustu tak intensywnie, że chcesz zapoznać się z innym? To rewelacyjnie. Więc tutaj kliknij i sprawdź (https://plastmer.com.pl/pl/home/) więcej postów.

Więcej informacji - obsługa programów lojalnościowych.