Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Jak oferowane obecnie narzędzia udostępniane przez Google wpływają na usługi tego giganta internetu.

Najnowsze

Nasz obecny świat, opierający się na internecie, wymaga naprawdę szybkiej dostępności do informacji. Z tego też powodu Google w wyszukiwarce, którą oferuje cały czas szuka coraz to nowych rozwiązań, które by mogły pomóc w jeszcze bardziej dopasowanym i skuteczniejszym pokazywaniu wyników. Przez ostatnie lata pojawiło się sporo zmian, które miały na celu pokazywanie serwisów jak najbardziej odpowiadających oczekiwaniom poszukujących informacji. Lecz również użytkownicy sieci mają coraz większą świadomość tego, jakiego rodzaju informacji potrzebują, i zaczynają wprowadzać coraz precyzyjniejsze sformułowania. Jak podaje Google, każdego dnia około 15 procent wszystkich zapytań, które się pojawiają, są zupełnie nieznane. A jeżeli nie są znane, to silnik wyszukiwarki w jakiś sposób musi dać sobie z nimi radę i dopasować do nich odpowiednie, wartościowe serwisy. Do tego celu Google ma różne mechanizmy, a w ostatnim czasie coraz częściej wykorzystywany jest RankBrain, który wykorzystuje sztuczną inteligencję. [artefakt.pl/blog/seo/google-potwierdza-najwazniejsze-czynniki-rankingowe] Ten algorytm został opracowany przed rokiem i przez te kilkanaście miesięcy zdążył już pokazać swoją bardzo dużą skuteczność. Bez przerwy sprawdza on nowe hasła które pojawiają się pierwszy raz, sprowadzając je do matematycznych jednostek zwanych wektorami. Jeżeli pojawi się określenie, które nie było do tej pory znane, to RankBrain za pomocą sztucznej inteligencji wyszukuje zwroty mające podobne znaczenie i dzięki temu daje znacznie lepszą filtrację wyników.
RankBrain
Author: Bitterroot
Source: http://www.flickr.com
Dużo zmian pojawia się również w obszarze wyświetlania reklam dla końcowych odbiorców, a to właśnie przecież na reklamie najwięcej zarabia wyszukiwarka. Współczesne algorytmy dopasowują w coraz lepszym stopniu treść reklamowych boksów do zawartości strony, na której są one umieszczone, ale też do preferencji danego użytkownika. Tym sposobem kierować mu można oferty, którymi może się potencjalnie zainteresować. Od niedawna Google uruchomiło kolejną usługę w tym obszarze, czyli Customer Match.(artefakt.pl/blog/sem/customer-match-czyli-docieraj-do-uzytkownikow-ktorzy-podali-ci-swoje-adresy-mailowe) Usługa ta polega na targetowaniu różnych reklam na podstawie adresów mailowych, jakie zostawili klienci w najważniejszych usługach Google, to znaczy Gmail, YouTube oraz wyszukiwarce.

Zachwyca Cię taka tematyka? Jeśli tak, to zobacz propozycję (https://grupapartner.pl/uslugi-partner-serwis/remont-generatora.html) podobnych postów, ponieważ one niewątpliwie też są godne Twojej uwagi.

W chwili, kiedy poszukują oni jakiś produktów czy informacji można do nich dotrzeć z reklamą, i to reklamą dopasowaną w odpowiedni sposób. Tym sposobem można prowadzić zaawansowane kampanie reklamowe, które skierowane będą do określonej grupy docelowej.


Tego typu działania mają liczne zalety. Przede wszystkim kierowane są one do klientów, jakich się już zna, a nie zupełnie przypadkowych osób. Tym sposobem budować lojalność do swojej marki, a jednocześnie zachęcać do ponownych zakupów.