Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Jak zadbać o wizerunek firmy?

Najnowsze

Identyfikacja wizualna jest to termin, jaki niesie w sobie zbiór fragmentów konstruujących całkowity wizerunek firmy w oczach klientów. To podstawowe narzędzie przy kreowaniu spójnego systemu komunikacji firmy, który wyróżni ją w jakiś sposób z konkurencji i stanie się dla niej unikalnym znakiem rozpoznawczym, dlatego należy zwrócić na nie nadzwyczajną uwagę.

logo
Author: http://www.halaludowa.wroc.pl
Source: http://www.halaludowa.wroc.pl
Na identyfikację wizualną komponuje się wiele czynników, m.in.

W sieci znajdziesz dużo bardzo ciekawych artykułów - jeśli chcesz poznać jeszcze jeden - sprawdź na witrynie a nie będziesz żałować!

nazwa i logotyp przedsiębiorstwa. To elementy newralgiczne dla identyfikacji przedsiębiorstwa przez nabywców. Prawidłowo zaprojektowane logo przykuwa spojrzenie, zapada w pamięć a także podwyższa świadomość marki wśród konsumentów. Może także znacznie podnieść wartość przedsiębiorstwa. Często zdarza się, iż wyroby konkretnej marki są bardziej pożądane ze względu na logotyp, który w jest zauważany przez klientów jako coś kultowego, a jednocześnie wciąż wpisującego się w obowiązujące trendy.

Dla identyfikacji wizualnej marki istotna jest też kolorystyka wykorzystywana w kreowaniu obrazu przedsiębiorstwa. Konkretne odcienie mogą nieść ze sobą pewne przesłanie i symbolikę, na przykład: srebrzysty, zwłaszcza metaliczny, będzie odnosić się bardziej do branży hi-tech, róż do marek zorientowanych na damy, z kolei firmy mające związek z ekologią najczęściej używają odcieni mających związek z naturą, takich jak zieloności i brązy. W skład CI wchodzą także inne materiały wzrokowe używane przez przedsiębiorstwa, poczynając od papieru listowego, wizytówek, katalogów informacyjnych, broszur ofertowych, przez narzędzia marketingowe takie jak plakaty oraz billboardy, po gadżety, a nawet stronę internetową. Obszar narzędzi identyfikacji wizualnej jest ogromnie szeroki, toteż istotne dla efektywnej komunikacji firmy jest to, by kreowany wizerunek był spójny, jako że nieporównywalnie podnosi to skuteczność działań marketingowych oraz silniej oddziałuje na świadomość nabywców - kreatywna identyfikacja wizualna CKIM Wrocław.



logotyp
Author: METROHOUSE & PARTNERZY S.A.
Source: METROHOUSE & PARTNERZY S.A.
Narzędziem pomocnym dla utrzymania całościowego systemu prezentacji firmy jest Księga Identyfikacji Wizualnej. Jest to wewnętrzny dokument, obejmujący komplet informacji dotyczących wykorzystywanej przez firmę symboliki: logotypu, miana, kolorów, czcionek i sposobów ich zastosowań. W obecnych czasach wiele firm na rynku zajmuje się tą tematyką. Starczy wbić w wyszukiwarkę wyrażenie: identyfikacja wizualna Wrocław, aby otrzymać całą mnogość wyników.