Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Jak zorganizować sekretariat w niewielkim biurze, żeby działał sprawnie i pomagał pozostałym pracownikom?

Najnowsze

Sekretariat stanowi dość niedoceniane miejsce w biurze, którego działanie zasadza się na pomysłowym załatwianiu przeróżnych spraw biurowych, dbaniu o to, by pozostali pracownicy posiadali dostęp do potrzebnych biurowych materiałów i wiele więcej. W dużych firmach sekretariat obsługiwany jest przez kilka osób, co w znaczącym stopniu upraszcza pracę. Jeśli jednakże obsługujemy go sami, musimy wszystko dobrze rozplanować.


Podstawowym zadaniem
segregatory
Author: Gillian
Source: http://www.flickr.com
sekretarki jest dostarczanie współpracownikom przedmiotów, bez których nie mogą oni wykonywać obowiązków służbowych. Należą do nich segregatory na dokumenty, najróżniejsze teczki lub nawet tak banalne rzeczy jak długopisy - sprawdź moje źródło.

Przypadł Ci do gustu nasz wpis? Więc z pewnością masz ochotę przeczytać więcej. Jeżeli tak, to wejdź w podany link i kliknij po źródło. Przyjemnego czytania!

W zależności od liczby zatrudnionych w biurze osób trzeba tak rozplanować zamawianie biurowych materiałów, by zawsze było ich troszkę więcej – brakująca teczka konferencyjna czy toner do drukarki może bowiem w pewnym sensie opóźnić lub wręcz zatrzymać normalny tryb pracy w przedsiębiorstwie, co nie jest wskazane. Drugą kwestią jest zarządzanie bieżącą korespondencją przychodzącą do biura. Należy przyjmować i nadawać ważne dla firmy listy czy przesyłki, jak również zatrzymywać ważną korespondencję, która może być przydatna jeszcze w późniejszym okresie. W tym wypadku dobrze sprawdzą się praktyczne segregatory, które umożliwią posegregowanie korespondencji, a później także szybkie znalezienie potrzebnej rzeczy. Ostatnią kwestią jest organizowanie ważnych spotkań – zarówno z zewnętrznymi kontrahentami, jak i wewnętrznych. Zadanie to zasadza się nie tylko na mailowym lub telefonicznym aranżowaniu spotkania, lecz również na przygotowaniu całej
teczka
Source: pixabay.com
konferencyjnej sali tak, by osobom uczestniczącym w spotkaniu niczego nie brakowało.


Muszą się tam znaleźć zimne i ciepłe napoje, niezbędne sprzęty, jak monitory czy projektory i nie tylko. Konieczne są też materiały i dokumenty dla uczestników spotkania, które z pewnością uporządkuje praktyczna teczka konferencyjna - MILO SEGREGATORY. Jak można zobaczyć, praca sekretarki zbyt często bywa niedoceniana. Sekretarka musi troszczyć się o to, by inni pracownicy mieli właściwe warunki do pracy, jak również reprezentować biuro na zewnątrz – np. przed kontrahentami czy osobami, które chcą zacząć z nim współpracę. Właśnie dlatego osoba na tu pracująca musi być świetnie zorganizowana i posiadać łatwość kontaktu z człowiekiem – w tej sytuacji bez trudu spełni wszystkie swoje obowiązki.