Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Jakiego typu zalety ma reklama outodoorowa? Dlaczego warto inwestować w taką typ reklamy? W jakim miejscu ją lokować?

Najnowsze

Bardzo duży zasięg oraz masowość to bez wątpienia najbardziej znaczne atuty reklamy zewnętrznej. Outdoor jest w stanie być skierowany równolegle do odpowiednich grup odbiorców, najkorzystniej natomiast taka forma reklamy sprawdza się w miastach. Największą grupą odbiorców takich kampanii są ludzie mobilni i aktywni, którzy znaczną część swojego czasu spędzają na przemieszczaniu się z jednego do kolejnego miejsca. Outdoor więc staje się dzięki temu bardzo skuteczny, bo kontakt z reklamą outdoorową mają bez przerwy.


billboard
Author: Azchael
Source: http://www.flickr.com
Tego rodzaju reklama więc na nas oddziałuje, gdy jedziemy autem, idziemy ulicą czy jesteśmy w centrum handlowym. Billboardy są medium o ogromnym potencjale. Są atrakcyjne, bardzo ciekawie przedstawiają dany produkt albo usługę. Reklama zewnętrzna jest naturalna orazbezpośrednia w odbiorze. To sprawia, iż może konkurować skutecznie z innymi mediami. Reklama tego typu odznacza się brakiem deklaratywności, jest to ogromny plus. Dzięki temu odbiorcy znaczniej reagują na przekaz pokazywany na billboardach i poświęcają mu większą ilość uwagi, niż występuje to w przypadku mediów, którym powinny zadeklarować swój czas albo zrobić jakąś czynność.

Kliknij ten link - ta treść (www.scootive.pl/wszystko-o-systemach-kompresji) Ci się spodoba. Zawarte tam treści dotyczą pokrewnej tematyki, co tekst, który w tej chwili widzisz.



Czyli może to być np. kupno gazety. Billboard zapewnia bardzo ciekawy i twórczy przekaz. Posługuje się słowem oraz obrazem w sposób zdyscyplinowany, ale też kreatywny. Taka reklama operuje jasnym przekazem, zrozumiałym językiem, symboliką dopasowaną do grupy docelowej. Odbiorca wie, co tak naprawdę zobaczył na plakacie. Pozostałe kreatywnie stosowane elementy mogą złożyć się na sukces reklamowy. Outdoor bardzo dobrze eksponuje markę, produkt lub usługę, przyciąga słowem, kolorem a także grafiką.


Ogromną zaletą jest to, że na billboardzie można pomieścić dużo treści oraz grafiki, to ogromny plus i okazja, ażeby uwydatnić swój przekaz, wykonać go lepszym i bardziej efektywnym. W polskich miastach widzimy tego rodzaju reklamy, i choć jest ich wielka ilość w dużych miastach, to jednakowoż billboardy Ruda Śląska to bardzo znane zjawisko - głównie dzięki Medas-Media. Nie ma co się dziwić, ponieważ jak to działa, to znaczy, że warto inwestować w taką formę promocji.wejdź na stronę biuro rachunkowe płock biuro rachunkowe płockTaka promocja na pewno przełoży się na sukces naszej firmy.