Jakim sposobem opakowania wpływają na zakup określonych wyrobów i potencjalnych konsumentów?
Najnowsze
Submitted by addmean on Thu, 05/13/2021 - 08:00
Marketing odgrywa dzisiaj ogromne znaczenie, ponieważ na rynku istnieje ogromny asortyment wyrobów. Konkretne firmy starają się wobec tego zrobić wszystko, aby zachęcić klientów do wybrania ich oferty, tym samym sporym zainteresowaniem charakteryzuje się reklama, w internecie, radiu czy telewizji. Warto jednakże pamiętać, że to nie tylko kampanie reklamowe i cena produktu decyduje o tym, czy konsument zdecyduje się na zakup konkretnego towaru. Niezwykle istotne są także odpowiednie opakowania.
Author: SalTheColourGeek
Source: http://www.flickr.com
Okazywało się np., że szampony, które były zamknięte w obłych butelkach i miały perłowy kolor, były przez respondentki uważane za bardziej luksusowe od pozostałych przedstawionych im wyrobów.
Kliknij śmiało ten link a zobaczysz, że w najświeższym źródle opublikowano bardzo intrygujące informacje. One też są emocjonujące.
To bardzo interesujące badania, ponieważ doskonale obrazują to, jak znaczący wpływ na decyzję konsumenta może mieć opakowanie produktu. Warto z tego powodu przetestować na przedstawicielach grupy docelowej określone opakowania i wybrać te, które docelowo zostały przez nich uznane za najbardziej atrakcyjne. To zagwarantuje, że w czasie zakupów zwrócą uwagę na określony artykuł.
W dodatku, opakowanie (porównaj opakowanie transportowe w ofercie Kador Polska) musi wyróżniać się świetną jakością. Na opinię o producencie faktycznie negatywny wpływ ma rozpadające się opakowanie, nawet kiedy miałoby od razu zostać przez klienta wyrzucone. Świetnym tworzywem jest tektura falista, cechująca się znakomitą wytrzymałością, jaka zapewni, że opakowanie ochroni wyrób.