Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Kupony i remarketing, czyli dodatkowe opcje w kampanii AdWords

Najnowsze

Każdy, kto rozmyśla nad reklamą swojego biznesu w internecie, niewątpliwie spotkał się z pojęciem reklamy Google Adwords. Jest to wyjątkowo skuteczne, pozytywnie oceniane przez odbiorców, narzędzie reklamy internetowej, lecz aby odpowiednio go używać, należy je na wstępie dobrze poznać.


Na rynku napotkamy wiele ofert dotyczących szkoleń z kreowania reklam AdWords. Jeśli nie mamy czasu lub ochoty, by osobiście zgłębiać techniki reklamowania się w sieci, można skorzystać z oferty profesjonalnej agencji, zajmującej się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii AdWords. Bez względu jednak na to, którą opcję wybierzemy, warto wiedzieć cokolwiek na temat tego sprytnego narzędzia marketingowego. Znajdziemy je choćby na artefakt.pl.

Kampanie Google (zobacz pozycjonowanie stron) AdWords umożliwiają umieszczanie reklamy strony internetowej w wyszukiwarce Google. Ogromną zaletą tego rodzaju reklamy jest to, że dociera ona do osób, zainteresowanych określonymi towarami albo usługami. Idea reklamy AdWords polega na dobraniu trafnych fraz kluczowych. Jeżeli internauta wpisze w wyszukiwarkę te właśnie frazy, nad wynikami wyszukiwania ukaże Mu się reklama naszej witryny. Aktualnie coraz bardziej popularny jest remarketing AdWords, umożliwiający dotarcie do użytkowników, którzy kiedyś zajrzeli już na naszą stronę. To daje nam większą pewność, iż komunikat reklamowy trafi do osób naprawdę zainteresowanych naszą ofertą.

strona internetowa
Author: Maria Elena
Source: http://www.flickr.com
Remarketing AdWords to wiele płynących zalet. Dzięki temu narzędziu mamy możliwość z jednej strony utrwalić lojalność naszych dotychczasowych klientów wobec marki, powiadamiać ich o nowych promocjach lub proponować transakcje wiązane, z drugiej jednak strony możemy również zaprosić do odwiedzin sklepu i zrealizowania zakupu kogoś, kto już odwiedził naszą stronę, ale z jakiejś przyczyny zrezygnował i nie sfinalizował transakcji. Więcej na ten temat dowiesz się w Artefakcie. Jeżeli nigdy wcześniej nie używaliśmy kampanii reklamowej Google, możemy wystarać się o darmowy kupon AdWords.


Otrzymamy go zarówno wtedy, gdy sami zgłosimy się do Googla z zapytaniem o jego przyznanie, jak i wówczas, kiedy skorzystamy z profesjonalnej pomocy partnera Google. W obu sytuacjach kupon AdWords przyznawany jest dla konta, które nie istnieje dłużej niż 14 dni. Kupon doliczany jest do budżetu kampanii Google (zobacz pozycjonowanie stron internetowych) AdWords po zużyciu przez nas kwoty 100 zł.