Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Projektujemy sklep online – na co zwrócić uwagę?

Najnowsze

Aktualnie większa część handlu funkcjonuje w internecie. Żeby utrzymać się na tym specyficznym rynku, należy mieć sklep internetowy, którego oferta dotrze do potencjalnych klientów. Dużo osób popełnia jednak podstawowe błędy przy tworzeniu wirtualnego sklepu, przekreślając jednocześnie swoje szanse na powodzenie.


Przygotowując sklep internetowy, należy przestrzegać dwóch podstawowych zasad: każdy sklep musi mieć określoną branżę oraz grupę odbiorczą i musi być użyteczny dla użytkowników. Co to znaczy? Projekt sklepu internetowego musi wskazywać, do jakiego klienta oferta ma dotrzeć. Całkowicie inny wygląd oraz odmienny charakter tekstów będą mieć sklepy: z gadżetami dla nastolatków, z elementami wyposażenia wnętrz, z akcesoriami dla motocyklistów.
Internet
Author: Serge Kij
Source: http://www.flickr.com
Jeżeli natomiast chodzi o to, co zrobić, aby sklep - przetestuj w promocji decoupage sklep - był przyjazny dla użytkowników, to trzeba zwrócić uwagę na praktyczny aspekt samej strony, łatwość w dostępie do poszczególnych informacji i klarowność sklepu online.

Dobrze wykonany projekt sklepu internetowego niewątpliwie pomoże zachować użyteczność witryny. Jak to zrobić? Grupa Divante podpowie. Menu musi być zrozumiałe, zakładki muszą być trafnie podpisane, tak, żeby nie pozostawiały wątpliwości, do jakiej kategorii sklepu odsyłają. Ważne jest, aby klient, robiący zakupy w naszym sklepie, nie czuł się zagubiony z powodu braku informacji, lecz nie może także czuć się zbombardowany nadmiarem tekstu i grafiki. Najczęściej powielane błędy to brak cen przy ofertach produktów oraz rezygnacja z wyszukiwarki, która pozwoliłaby na sortowanie produktów np. pod względem ceny, czy typu.


Internauci, robiący zakupy w sklepach online, nie tolerują też dodatkowych okienek reklamowych oraz nieprawidłowo sformatowanych tekstów – długie teksty, bez podziału na części, naprawdę źle się czyta. Najlepiej odbierane przez klientów są te sklepy, które oprócz produktów, oferują również bezpłatny dostęp do jakiejś wiedzy branżowej, np. sklep z odzieżą narciarską może utworzyć w swojej witrynie podstronę ze wskazówkami, dotyczącymi tego, w jaki sposób wybierać spodnie, czy rękawiczki. Tego typu posunięcia to nie tylko szansa na wzrost zainteresowania witryną, lecz także metoda na jej lepsze wypozycjonowanie. My wiemy, jak zrobić dobry sklep - ciekawa strona.