Masowa. Przyciągająca i bezpośrednia. Skuteczna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama typu outdoor. Szeroki zasięg to walory reklamy outdoorowej. Outdoor może być kierowany równolegle do konkretnych grup adresatów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Świetnie sprawdza się w dużych miejscowościach. Najogromniejszą grupą odbiorców outdoorowych kampanii są osoby mobilne, dynamiczni, z potencjałem nabywczym, którzy większą część swego czasu spędzają przesuwając się w miejskiej przestrzeni.
Author: Map of the Urban Linguistic Landscape
Source: http://www.flickr.com
Outdoor jest w ich przypadku w największym stopniu skuteczny, dlatego że kontakt z reklamą typu outdoor mają prawie bez przerwy: jeżdżąc samochodem, idąc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, hipermarkety. niedrogie banery reklamowe w Warszawie są nośnik o dużym potencjale, z oryginalnym sposobem komunikacji. Jest naturalna, dzięki temu z powodzeniem współzawodniczy z innymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z outdoorem wówczas, kiedy przebywają poza domem, w przestrzeni miasta, w okolicznościach, w jakich najczęściej - bardziej aniżeli w domu bądź w pracy - są nastawieni na silniejszy kontakt ze środowiskiem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy outdoorowej. Z zasady odbiorcy lepiej odpowiadają na przesył demonstrowany na billboardach oraz poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w przypadku publikatorów, jakim muszą zadeklarować własny czas czy wykonać jakąś czynność (kupić gazetę, puścić w ruch radio, otworzyć przeglądarkę internetową). Pod względem bezpośredniości kontaktu oraz naturalności odbioru reklama outdoorowa pokonuje bezwzględnie inne media.
Author: Maciek Lulko
Source: http://www.flickr.com
Banery Wrocław oferują ogromnie interesujący i twórczy przekaz. Reklama taka posługuje się wypowiedzeniem oraz obrazem w sposób zdyscyplinowany a jednocześnie pomysłowy. Dobry plakat reklamowy operuje jasnym, czytelnym językiem jak też symbolem dobranym do grupy docelowej, co sprawia, że odbiorca od razu wie, co zauważył na plakacie. Pomysłowość, ascetyczność, intryga i dowcip, twórczo wykorzystane elementy 2D oraz 3D sprawiają, że owa forma przekazu jest unikalna. Dzięki temu outdoor świetnie eksponuje markę, artykuł, usługę, do których przyciąga zabarwieniem, kompozycją, pomysłem lub
obsługa systemu lojalnościowego prostotą oraz przejrzystym przekazem.