Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Reklama typu outdoor najskuteczniejszą formą reklamy - zobacz w jaki sposób to zrobić najskuteczniej

Najnowsze

Outdoor, czyli reklama zewnętrzna, to najstarsza jak też najpopularniejsza forma promocji, bazująca na wizualnej ekspozycji treści i gwarantująca wielką częstość kontaktów z kampanią marketingową. Reklama typu outdoor wykorzystuje nośne symbole jak też proste komunikaty, jakie upraszczają zapamiętanie marki.

Reklama zewnętrzna działa całą dobę, 7 dni w tygodniu, bez możliwości wyłączenia. Jej cechą jest stała widzialność, brak deklaratywności (nie potrzeba na przykład włączać telewizora bądź sięgać po czasopismo) oraz wysoki zwrot inwestycji.
telebimy w mieście
Author: Alex Goodkind
Source: http://www.flickr.com
Plusy reklamy zewnętrznej: Szeroki zasięg – outdoor spostrzegają wszyscy przemieszczający się po mieście, poza domem lub biurem nabywca jest bardziej otwarty na kontakt z otoczeniem, kieruje uwagę na akcentowane treści. Bezpośrednie działanie – outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do przegapienia, wielokrotny kontakt nabywcy z przekazem reklamowym. Prosty przekaz – plakat doskonale akcentuje markę, towar, usługę, do jakich przyciąga barwą, kompozycją, pomysłem albo prostotą a także jasnym przekazem. Efektywność – dzięki narzędziom umożliwiającym planować kampanie dla konkretnej grupy docelowej. Ogromna częstotliwość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tej samej kampanii przekaz reklamowy może być przez odbiorcę z łatwością zapamiętywany. Długotrwałe działanie – reklama - (billboard producent) widoczna jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Niskie koszty dotarcia do prawdopodobnych klientów w porównaniu do innych klas mediów.



Brak deklaratywności – odbiorca reklamy outdoorowej, by ją ujrzeć, nie musi nabywać gazety, włączać telewizora czy mieć dostępu do internetu. Wysoki zwrot inwestycji – wg badań każda zainwestowana w outdoor złotóweczka zwraca się nieomalże trzykrotnie
Telebimy nocą
Author: http://www.freeimages.com
Source: http://www.freeimages.com
Doba mediowa jest to całkowity czas określony na konsumpcję mediów łącznie w ciągu doby. Człowiek spędza niemalże cały czas życia w towarzystwie publikatorów. Reklama zewnętrzna ma w dobie mediowej niezmiernie duży, 20-procentowy udział. Jakim sposobem znaleźć należyte miejsce na reklamę zewnętrzną? Rzecz jasna przy wsparciu internetu. Wystarczy kiedy w przeglądarkę wbijemy zwrot: telebimy Kujawsko-Pomorskie czy też - bardziej szczegółowo - telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: na tej stronie.