Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Reklama zewnętrzna

Najnowsze

Szeroki zasięg to plus reklamy zewnętrznej. Reklama zewnętrzna może kierowana być równolegle do konkretnych segmentów nabywców, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Świetnie sprawdza się w miastach. Najogromniejszą grupą odbiorców kampanii typu outdoor są osoby mobilne, czynne, z potencjałem nabywczym, którzy dużą część swego czasu spędzają poruszając się w przestrzeni miasta. Reklama outdoorowa jest w ich wypadku najbardziej skuteczna, gdyż kontakt z tego rodzaju reklamą mają praktycznie bez przerwy: podróżując wozem, idąc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, markety, stacje benzynowe.


reklamy w mieście
Author: Mathias Erhart
Source: http://www.flickr.com
Telebimy opolskie to medium o dużym potencjale, z przyciągającym, niepowtarzalnym sposobem komunikacji -telebim w Opolu. Wspomniana reklama jest bezpośrednia w odbiorze, dzięki czemu z powodzeniem współzawodniczy z innymi mediami. Odbiorcy mają kontakt (polecamy http://nota-bene.com.pl/) z reklamą typu outdoor wtedy, gdy przebywają poza mieszkaniem, w przestrzeni miejskiej, w okolicznościach, w jakich zazwyczaj - bardziej niż w mieszkaniu albo w pracy - są nastawieni na silniejszy kontakt ze środowiskiem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy zewnętrznej. Z reguły odbiorcy lepiej reagują na tekst demonstrowany na billboardach oraz przeznaczają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w przypadku mediów, jakim muszą zadeklarować swój czas albo wykonać jakąkolwiek czynność (zakupić gazetę, puścić w ruch radio, otworzyć przeglądarkę internetową).

Telebimy mazowieckie oferują niezwykle atrakcyjny jak też twórczy przekaz - telebim w Posługują się słowem i obrazem w sposób zdyscyplinowany a równocześnie kreatywny. Poprawny plakat reklamowy operuje przekonującym językiem oraz symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co sprawia, iż odbiorca wie, co tak naprawdę zobaczył na plakacie. Pomysłowość, ascetyczność, intryga twórczo spożytkowane elementy 2D a także 3D to sprawia, iż ta forma przekazu jest wyjątkowa.

Bez zwlekania zobacz tekst na stronie, w którym także przeczytasz wiadomości mówiące o podnoszonej w tym artykule kwestii. Niewątpliwie jest tam coś interesującego dla Ciebie.



Zapotrzebowanie na outdoor nie maleje, pomimo coraz większego udziału sieci internetowej. Klienci najchętniej wybierają nośniki z kategorii wielkoformatowych, czyli o powierzchni nie mniejszej aniżeli 18 m2. Najogromniejsze zaciekawienie wzbudzają ekrany zlokalizowane w centrach dużych miejscowości a także przy głównych szlakach łącznościowych w miastach oraz wokół nich, co wynika z bardzo wysokiej skuteczności tych nośników.