Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Reklama zewnętrzna - w jaki sposób najlepiej ją przeprowadzić, by nie stracić zainwestowanych środków?

Najnowsze

Jak zabrać się za przeprowadzenie kampanii reklamy zewnętrznej, tak by uzyskać jak najkorzystniejszy wynik?


Reklama wielkoformatowa
Author: Jeffrey Zeldman
Source: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy wciąż rosnącej roli marketingu sieciowego, stale jest ważnym czynnikiem w przeprowadzanych kampaniach, z uwagi na jej rozległy zasięg i masowy charakter. Ta forma gwarantuje wielokrotny i niełatwy do uniknięcia dla odbiorcy kontakt z informacją.

Rzecz jasna w teorii możemy wszystko zrobić sami - zlecić stworzenie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a potem rozlepiać je na mieście (jedynie w miejscach do tego udostępnionych), które najpewniej i tak będą zaraz ściągnięte albo zakryte innym ogłoszeniem. No w porządku, żarty na bok.Nie czekaj, tylko jeżeli masz ochotę zgłębić omawiany temat, obejrzyj więcej tu wynajem busów warszawa a zapewne uzyskasz ważne wiadomości na ten wątek.Zdecydowanie odradzamy ten zamiar. Zapewne nie będzie odpowiedniego efektu, a jakieś pieniądze wszak w to włożymy. Może zatem powinna się tym zająć agencja reklamowa, która będzie dbać o wszystkie szczegóły oraz posiada do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na których nasz przekaz będzie bardziej widoczny?


Na co zwrócić uwagę, co musi nam zaproponować agencja reklamowa? - reklamowa Foliograf Gdy decydujemy się na przekazanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który właściwie stworzy projekt, korzystna cena druku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, pilnowanie, żeby plakaty były dostosowane do rozmiarów tablic. Korzystnie jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności niezbędne do zachowania właściwej ekspozycji naszych plakatów. Warto też skorzystać z orientacji doświadczonych pracowników agencji, jeżeli chodzi o to, co i jak ma pokazywać nasza reklama.
Bardzo ważną sprawą jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Warto przed rozpoczęciem współpracy sprawdzić, w jakich punktach ustawione są nośniki. Nie chcielibyście przecież wydać pieniądze na reklamę, jaką niewielu ludzi zobaczy?

Obok samej lokalizacji agencja reklamowa może nam podać informacje o sąsiedztwie nośnika, rodzaju, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i aut w danym rejonie. Te wszystkie komponenty mogą znacząco wpłynąć na odpowiednio duży odbiór naszej reklamy. Trzeba też sprawdzić, czy billboardy są oświetlone, co powoduje lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej - przez dużą część doby - .


Mamy nadzieję, iż dzięki tym paru poradom łatwiej będzie wam wybrać odpowiednią agencję reklamową.