Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Z jakich metod i sposobów często korzysta współczesna reklama, odmiany reklamy na zewnątrz

Najnowsze

Reklama korzysta z bardzo wielu różnych sposobów i metod dotarcia do klienta, jakie dobiera się zależnie od promowanego produktu i grupy docelowej. Sporą część rynku reklamowego zabiera radio, telewizja i internet, to właśnie w tych mediach są największe pieniądze i kampanie. Spore znaczenie na rynku reklamy mają także różnorakie rodzaje reklamy na zewnątrz, w praktyce można je spotkać na każdym kroku.

billboard reklamowy
Author: Vernon Chan
Source: http://www.flickr.com
Ogromną zaletą zewnętrznych form reklamy jest stosunkowo duża ilość odbiorców. Jeżeli nośnik jest ustawiony w samym centrum większego miasta takiego jak na przykład Kraków, Wrocław albo Warszawa, to spodziewać się można kilkudziesięciu tysięcy osób, które go będą mogły zobaczyć. Tak samo popularne i tak samo skuteczne są nośniki reklamowe zlokalizowane obok ruchliwych ulic, tu zaś grupą docelową są kierowcy, których na takich trasach też jest ogromna liczba.



Kolejne chętnie wybierane przez reklamodawców miejsca, to centra handlowe, galerie, urzędy i instytucje, tam także reklama - http://www.progresdisplays.pl/stoiska-wystawiennicze - zewnętrzna doskonale będzie się sprawdzać. Reklama zewnętrzna wykorzystuje wiele różnych nośników. Najbardziej popularne i w dalszym ciągu najbardziej skuteczne są klasyczne billboardy Kraków, stawiane najczęściej obok ruchliwych miejsc, gdzie najlepiej się sprawdzają - Medas-Media. Głównymi odbiorcami są kierowcy jadący ulicami, przechodnie a także osoby robiące zakupy czy załatwiające różne sprawy.

Ostatnio bilboardy bardzo często są zastępowane w niektórych miejscach przez tablice LED, w porównaniu ze zwykłymi umożliwiają one bardzo łatwą zmianę obrazu, który się wyświetla, a poza tym widoczne są w każdych warunkach pogodowych. W większych miastach bardzo dobrze sprawdza się reklama na środkach miejskiej komunikacji, jadący autobus lub tramwaj z ciekawą, naklejoną reklamą z pewnością zostanie zauważony przez dużą część pasażerów. Bardzo dobrze sprawdzają się również reklamy na nieruchomościach, one również ze względu na swoje gabaryty są doskonale widoczne, a poza tym często zasłaniają remontowane miejsca.